حرکت های جهادی دانشگاه مازندران

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تصاویری خاطره انگیز از اردوی نوروز 93

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ

طنز

طنز

الجهادُ فی قلبی

طنز

حاجیِ گروه در شب چهارشنبه سوزی

طنز

ریکا برو پایین. خسه بیمی

طنز

سواریِ سقا

طنز

بازیگر نقش سقا

طنز

ته تشنا اِشکمه بلاره

طنز

یه سین پرید

طنز

وقتی بیل سنگین باشه...

طنز

جهادی یعنی این...

طنز

لحظاتی قبل از مرگ...

طنز

به برف گیلان که نمی رسه...

طنز

عکس دسته جمعی

طنز

محل کاره آشپز

طنز

همبستگی چهادی

طنز

فتاح وچه

طنز

بدون شرح...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
جهادی دانشگاه مازندران

نظرات  (۱۵)

پایدار باشید!
سلام
عکساتون فوق هنریه.................................
جهادیون خسته نباشیییییییییییییییییید
دوستان جهادی عکسی که توی لینک زیره رو حتما ببینید...
http://mp313.ir/i/upload/1/1396204394.jpg
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۶ جهادی تازه وارد

سلام به همه بچه های جهادی..

آقا خییییییییلی خوشمان آمد..

سوژه های جالبی بودن...

 

 

سرباز امام زمان باشید .

خداقوت

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۱ اقتدار سلطان
دوستان گرامی در جریان باشید که عکس ها رو بنده گرفتم
این رو گفتم صرفا جهت ریا!!!!!!!!
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۶ بسیجی افراطی!
ماجور باشید انشاالله...
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۲۹ جهادی تازه وارد
ولی من فک میکنم بیشتر از خود عکسا جملاتی که زیرشون نوشته شده باحالترش کرد..!!
...احسنت
 ما هم یه سری عکس سوژه داریم از اردوی جهادی میشه بدیم بذارین؟؟؟
پاسخ:
سلام و رحمه الله...
بله اگه قابل پخش باشه میشه . مشکلی نداره
میتونید به این آدرس میل کنید  jahad.umz@gmail.com

سلام دوستان یعنی ماها جهادی نیستیم ............... باید برین تدبیر وفکرو اندیشه کنید

پاسخ:
سلام. کی گفته شما جهادی نیستید؟؟؟
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۳ خاطرات موتور سوار

شب سال تحویل و شمع موتور و حمله‌ی سگ از صد متری و پلنگ ترک نشین و ...

۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۸ اقتدار سلطان

نمیدونید هر موقع عکس اون گوسفند رو می بینم یاد اون کلایی که سرم رفت میفتم و اشک تو چشمام جمع میشه

واقعا چه اشتباهی کردم ....

کاش تا روز اخر میموندم

این رحیمی منو گول زد...

امان از دست محمود....

امان...

آقای سلطان مقتدر؛ شما که داشتی پدر منو در میاوردی که برگردی!
صبح، ظهر، شب قبل و بعد غذا،  اگه به من پیله نمی کردی که شبها خوابت نمی برد!
اگه نبود اصرار های من، همون ... و... و... هم نصیبت نمی شد.
بذار دهنمون بسته باشه؛ نذار ناگفته ها رو بگم.
بگم؟
داداش خود کرده را تدبیر نیست.
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۲ اقتدار سلطان
آقای رحیمی!!!!!!!!!!
یکی بود یکی نبود..
یه اردوی جهادی بود، با بچه ها رفته بودیم، یه روز گذشت، 2 روز گذشت، ما داشتیم از گرسنگی میمردیمو بعضیا هم چه بیخیال...
گذشت و گذشت... خلاصه بگم ما رفتیم و بعضیا موندن...
آقای رحیمی و آقای ... و آقای ... و همچنین بوقلمون بخت برگشته و آتیش و کباب و .... دیگه دیگه
با سلام خسته نباشید به همه بسیجی های جهاد گر
نظرات رو وقتی می خونیم یک سری از افراد بی بصیرت (بی بصیرت چرا؟)بدلیل اینکه مسایل داخلی رو به صورت کذب و دروغ اطلاع رسانی میکنند.
بنده همه ی موارد رو تکذیب میکنم,و به مردم میگم که اون چیزی که در رسانه ها گفته میشه با اون چیزی که ما دیدیم کاملا مغایرت داره و زندگی در ولیکن روال عادی خودشو داشت نه این اشرافگرایی که در گوشه و کنار گفته میشه.
پاسخ:
سلام برار...
بله کاملا حرف شما درسته...
دوستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به روزنامه های کثیر الانتشار مراجعه نمایند
اخبار بدون واسطه و صحیح را در زرودی نیوز ببینید...
                                                                              www.zaroudinews.ir
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۰ مسعود جانباز
باید که شیوه خفتنم را عوض کنم، شد شد اگر نشد پتویم را عوض کنم، گاهی برای خفتن در روز لازم است، روزی سه بار جای خفتنم را عوض کنم، دستی به یمین پتو و دستی به یسار آن، پس من چگونه زیر خودم را عوض کنم، با من بچه عمرانی خوب نیستند، باید بچه های عمرانیم را عوض کنم، وقتی پتوی جهادیم پاره شده است، باید پتوی جهادیم را عوض کنم، مرگا به من که با شرکت گلبافتی، یک تکه از پتوی جهادیم را عوض کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی