حرکت های جهادی دانشگاه مازندران

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

منتظران مژده باد

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

امام باقر علیه‏السلام در گفتارى امیدآفرین و نشاط ‏بخش به منتظران حقیقى آن حضرت مژده مى‏دهد که «یَأْتِى عَلَى النّاسِ زَمانٌ یَغِیبُ عَنْهُمْ اِمامُهُمْ فَیاطُوبى لِلثّابِتِینَ عَلى اَمْرِنا فِى ذلِکَ الزَّمانِ اِنَّ اَدْنى ما یَکُونُ لَهُمْ مِنَ الثّوابِ اَنْ یُنادِیَهُمُ الْبارِى‏ءُ عَزَّ وَ جَلَّ عِبادِى آمَنْتُمْ بِسِرّى وَ صَدَّقْتُمْ بِغَیْبى فَأَبْشِرُوا بِحُسْنِ الثَّوابِ مِنّى(1) ؛ بر مردم زمانى مى‏آید که امامشان از منظر آنان غایب مى‏شود. خوشا به حال آنان ‏که در آن زمان در امر [ولایت] ما اهل‌بیت ثابت‏قدم و استوار بمانند! کمترین پاداشى که به آنان مى‏رسد، این است که خداى متعال خطابشان مى‏کند و مى‏فرماید: بندگان من! شما به حجت پنهان من ایمان آوردید و غیب مرا تصدیق کردید. پس بر شما مژده باد که بهترین پاداش من در انتظارتان است.»

امام باقر علیه السلام فرمود: مطمئنا بدان! اگر من آن روزگاران را درک کنم، جانم را براى فداکارى در رکاب حضرت صاحب الامر علیه‏السلام تقدیم مى‏دارم.

آن ‏گاه امام باقر علیه‏السلام ادامه داد: «خداوند متعال به خاطر ارج‏گذارى به چنین منتظران راستینى به آنان مى‏فرماید: شما مردان و زنان، بندگان حقیقى من هستید. رفتار نیک و شایسته‏تان را مى‏پذیرم و از کردار ناپسندتان عفو مى‏کنم و به خاطر شما سایر گنهکاران را مى‏آمرزم و بندگانم را به خاطر شما با باران رحمت خود سیراب و از آنان بلا را دفع مى‏کنم. اى عزیزترین بندگان من! اگر شما نبودید، عذاب دردناک خود را به مردم نافرمان نازل مى‏کردم.»(2)

بب

1.کمال الدین، ج 1، ص 330.

2.همان.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۰
جهادی دانشگاه مازندران

نظرات  (۶)

ینی میشه ماهم یه روز سرباز آقاشیم
هی...........فکر نکنم.

انشاالله که همه بتونیم سرباز آقاشیم !!!!

 به جای ناامیدی خودتونو بسازید تا جز یاران مهدی (عج)شمارش شوید!!!!!!!!!!

درپناه حق

هی آقا اگه میتونستیم خودمون رو بسازیم که امام زمان(عج)تا الان ظهور میکردن............

یه چیزی میگی ها!!!!!!!!!!!

 

پاسخ:
ولی برادر من این دلیل نمیشه تلاش نکنیم ها!!!!!!

آقا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

دقیقا!!! این دلیل برتلاش نکردن نمیشه!!!!!!!!!!!!

مشکل بیشترآدمااینکه عملشون عین حرفشون نیست!!!!!!!!

فقط به حرف منتظریم!!!!!

 انشاالله که ساخته شیم هممون به خصوص جهادی ها!!!!!!!

 درپناه حق

 

 

 

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۳ بچه های بالا
ان شاالله که فعالیت های جهادی شما بتونه یک گام موثری باشه برای شما در تعجیل فرج آقا

عمو من تسلیم شدم دیگه.........

بله حرف شما درسته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی