حرکت های جهادی دانشگاه مازندران

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امتداد کار جهادی حتی در طول سال تحصیلی

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات امام زمان (عج) و همچنین با یاری و پیگیری بچه های جهادی دانشگاه، کار جهادی که در تابستان امسال در روستای آری شروع شده بود (ساخت خانه مستمند)، به مراحل پایانی خودش نزدیک میشه.

در این پست علاوه بر عکس هایی که در پست مربوطه قبلی با عنوان - تصاویری از جهاد روستای آری - گذاشته شده بود،عکس های دیگه ای که نشان دهنده ی امتداد کار جهادی در طول سال تحصیلیه رو آوردیم...

جهاد آری

بقیه عکس ها در ادامه مطلب:

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

جهاد آری

توی این عکس لازم بذکره که چوب هایی رو که قسمت سمت چپ سقف خونه زده شده رو خود همین آقای صاحب خونه ی نابینا زده..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۳۰
جهادی دانشگاه مازندران

نظرات  (۱۵)

واقعا این خونه رو شما ساختید؟ (کامل؟)
دمتون گرم!
معمولا چیزی که از اردوهای جهادی می بینیم کارای نیمه کاره است ولی این بار ...
اگه ممکنه بگید طی چند وقت و با چندنفرنیرو به اینجا رسیده؟
یا علی

پاسخ:
سلام...
جهادیای ما اینن دیگه...!
این طرح از 24 مرداد امسال شروع شد و تا 14 شهریور ماه ادامه داشت. ولی بچه های جهادی ما بعد از طرح هم همچنان پیگیر کارهای ساخت خونه بودن و هستن. ان شاء الله تا چند وقت دیگه عکس های افتتاح خونه رو توی وبلاگ ببینیم...
یا علی
مگه کاخ می سازید؟
کسی که با این شرایط براش خونه ساخته میشه چه لزومی داره که خونه ی به این بزرگی باشه؟
خونه ما از این کوچیک تره
شما تمام امکانات از لودر و... رو بردید اونجا، با این سختی ها و اونوقت کار به این وسعت؟
فک کنم منطقی نباشه
پاسخ:
اول سلام...
لازم به ذکره که این آقا با خانواده سه نفره اش و برادر متاهلش و همچنین مادر پیرش توی یه خونه زندگی میکنن و قراره توی این خونه زندگی کنن.فکر نمی کنم واسه دو خانواده یه خونه هشتاد متری بزرگ باشه،تازه حتما به تعدادشون افزوده هم میشه
یا علی
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۵ من جهادی نیستم ولی جهادی ها رو دوست دارم
خدا قوت واقعا خسته نباشید.
یا علی
پاسخ:
سلام...
ما هم اونایی که جهادی نیستن ولی جهادیا رو دوست دارن رو به اندازه ی جهادیا دوست داریم
یا علی...
      اجرکم عندا...

سلام جهاگرا

خدااااااااااااااااا قوت برادرای جهاد گر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدابهتون سلامتی بده!!!!

انشاالله دلتون همیشه شادباشه که دل این خانواده روشاد کردید!!!

زندگیتون پرازیادخدااااا

دعابرای جهادی ها یادتون نره،جهادگرا

درپناه حق

 

 

 

سلام بچه ها. خسته نباشید
پاسخ:
علیک سلام...
ما باید یه شما خسته نباشید بگیم
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۵۴ جواب اون منتقد

اولا سلام

دوما شما انگار با خودت هم درگیری

سوما  به تو یه چیزی رایگان بدن اون هم چیزی که تا الان نداشتی خداییش قبول نمیکردی

چهارما اصلا مگه تو فضولی تو کا جهدگرا دخالت میکنی

پنجما این جای خداقوت و دلگرمی بچه ها برا ادامه ی مسیره

ششما ناراحت نشو منتقد جان

هفتما ذت زیاد

هشتما باور کنید من خیلی مظلومم فقط نمیتونم تحمل کنم کسی به جهادی حرفی میزنه که ناراحت بشن هرچندمن ظرفیتاشون رو میدونم . مطمئنم ناراحت نشدن

آخرش بگم به همه جهادیا مخصوصا جهادیای دانشگاه مازندرا ن  عاااااااااااشششقققتونم  و همتون دوست دااااااااارم . خدا حفظتون کنه

در جواب اونی که به منتقد جواب داد

اگه جهادی هستی جواب دادن به منتقد به اون صورت برخلاف رفتار جهادیاست

شما که نمک گیر جهاد هستی میدونی که روش جذب یکی که منتقده اینطور نیست

جواب بدی و تندی رو با بدی و تندی نمیدن.....

جهادی یعنی.....یعنی....

پاسخ:
احسنتم
آقا بالاخره قرار هست ما افتتاح این خونه رو ببینیم یا نسل آینده...؟
پاسخ:
آقا ان شاء الله خودمون تا یه چند وقت دیگه میبینیم.
یه مشکلاتی پیش اومد که تا حالا طول کشید
۰۱ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۸ من منتقدم

خوب حرف زدی

ولی بنده از جهادی هستم که شدت جذبم الحمدالله در همه زمینه ها بالا است

و خیلی هم شوخ طبعم

این رو هم صرفابرای خنده نوشتم عزیزم

نترس

جهادی وحشتناکی نیستم .

مسئول سایت شما هم بدونید که سریع مهر تایید احسنت رو نزنید

پاسخ:
احسنت...
ماشاءالله جذابیت...
از این به بعد میخوای ازاین شوخی ها کنی بگو به بجه ها بی سیم بزنیم که آماده باشن سریع موضع نگیرن البته کاملا حق دارن که موضع بگیرن ها!
بنده هر نظری که خوب باشه رو تشویق میکنم
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۴ ابراهیم ابراهیم پور
دوستتون دارم
پاسخ:
ما بیشتر عمو ابراهیم (...)
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۰ امسال منم راه میدید
سلام
احسنت افرین بر شما 
به نظرم قدم بعدی تو همون روستا استخر اب گرمه اخه روزای تعطیل مختلطه و این اصلا خوب نیست چون اروم اروم فرهنگ اون منطقه دستخوش تغییر میشه. من نمیگم کار عمرانی بشه بلکه با پیگیری های بیشتر هم میشه اون منطقه رو بهتر معرفی کرد و هم مسوولای شهری مساله اختلاط رو از بین ببرند.
۰۶ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۰ من منتقدم ....شوخیه ها واقعا نیستم .

مدیر سایت

مگه من چیز بدی به منتقد گفتم که اینقدر ناراحت شد

بابا لحن من کاملا شوخی بود

ای بابا مکاتبه همیشه این سوءوتفاهم ها رو داره

آقا بنده رسما از همه دوستان عذر خواهی میکنم

اصلا روحیه ی جهادی من پر ...

اصلا بخاطر شما منقد جان جهاد رو میذارم کنار که خدای نکرده کی رو از مسیر دور نکنم با اینکه برعکس این بوده

بابا عاشق همتونم

یاعلی

 

۰۸ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۱ خ جهادگر

بسم الله

کار وبلاگتون خوبه

ولی سعی کنید خاطرات جهادی ها رو هم بذارید خیلی جالب میشه

از دوستان جهادی بخواید که شیرین ترین و جالب ترین خاطره هارو بنویسند و به شما بدن که بذارید تو وبلاگ ، حتی میتونید بهترین ها رو هم براش جایزه تعیین کنید ....

خداقوت

یاعلی

۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۵۲ یکی از یه جا
خیلی جالبه یه عده دور هم جمع شدن هی راه براه از هم تعریف میکنن تحمل ی انتقاد رو هم ندارن پر از تعصب که البته اقتضای سنتونه ولی اعتدال تو همه چیز خوبه اون حبابی که دور سرتونه رو بترکونید تو فضای واقعی قدم بزنید تعصبات بیجا رو هم دور بریزید من اینو تو جهادیا ب وفور مشاهده کردم اینقدم قربون صدقه هم نرید چون بوقتش ک برسه حاضرید مثل دستمال کاغذی همو دور بندازید...دیدم که میگم...
پاسخ:
علیکم السلام.
نمیدونم این خبر رو کی بهتون داده که ما تحمل انتقاد رو نداریم! شما انتقاد کن از کارامون حتما می پذیریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی