حرکت های جهادی دانشگاه مازندران

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تصاویری پر از خاطره

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

تصاویری ببینید از اردوی جهادی نوروز 91 در روستای سماکوش محله  بخش بندپی شرقی

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

سماکوش

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
جهادی دانشگاه مازندران

نظرات  (۴)

سلام بریاران مهدی(عج)
امروز کتاب سلام بر ابراهیم رو خوندم دلم خیلی شکست 
بیشترازاینکه به شهدا بدهکار باشیم به خودمون بدهکاریم ....اونهاکی بودن ومن کیم؟!
دوستان پیشنهاد میکنم حتمااین کتاب روبخونید

                                  برای شادی همه شهداصلوات
                                             

یادش بخیر

قبل از سماکوش، چند باری اردوی جهادی رفته بودم. ولی اونجا اولین اردوی جدی ای بود که شرکت کردم...

به طوری که میشه گفت سال 91 نقطه عطفی در اردوهای جهادی دانشگاه مازندران بوده که ادامه اون حرکت رو در دوزاخ بن، خوزستان، آذربایجان شرقی، گروه های فرهنگی تابستان 91، گروه عمرانی آری و نهایتا در اردوی خوب ولیکن دیدیم.

به امید پیروزی

یا علی

سلام

بااین که فرمودندنقطه عطفی بودبرای جهش جهادی دانشگاه مازندران کاملا موافقم.

جهادی سماکوش یکی ازبهترین اردوهای زندگیم بودالبته جای خیلی از دوستان جهادی اون اردو این روزها در جمع جهادگراخالیه.انشاءا...هرکجاهستندموفق باشندوجهادگر.

یاعلی

سلام.
خداقوت به شما.
خوش به سعادتتون.
وخوش بحالتون که ازین اردوها نهایت استفاده رو بردید.
متاسفانه از ما که دیگه توفیق شرکت تو این اردوها گرفته شده.
اما از همه ی شما خواهشی که دارم اینه تا اونجا که میتونید توی این اردوها شرکت کنید
و علاوه بر کارای عمرانی و فرهنگی روی جهاد با نفستون هم کار کنید.
خداوکیلی تزکیه و تذهیبی رو که میشه ازین اردوها( خصوصا اینکه جمع جمعه جووناست و معمولا جوونای پاک و مذهبی هستن )گرفت شاید بشه گفت کمتر جایی میشه دید.
من خودم تجربه های جالبی از اردوی جهادی داشتم.
ولی ای کاش عهدایی که با خودمون توی این اردوها میبندیم رو فراموش نکنیم.
برای من هم دعا بفرمایید .
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی