حرکت های جهادی دانشگاه مازندران

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لیله الرغائب

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ

لیله الرغائب

اینجا هنوز قحطی سلطان و صاحب است

در کوچه های غربت ما عشق غائب است

گویند یک شب است شب آرزو، ولی

هر شب بدون مهدی زهرا رغائب است...

سلامتی و ظهور مهدی زهرا صلوات...

دانلود مناجات لیله الرغائب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
جهادی دانشگاه مازندران

نظرات  (۵)

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۵۳ جهادی دانشگاه مازندران
کوتاه ترین دعا برای بلند ترین آرزو ها....
                       
                                                                             اللهم عجل لویک الفرج
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۸ جهادی تازه وارد

وقتی میگیم خدا کند که بیایی
شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . ..

اللهم عجل لولیک  الفرج

اللهم عجل الولیک الفرج ......

دعامیکنم مسیرهمه جهادی ها  تا آخر زندگی عشق بازی با امام زمان باشه .

التماس دعا

چه وقت ها که برایت دعا نکرده دلم
چه نذرها که برای شما نکرده دلم
چقدرنام مرا در نوافلت بردی 
ولی به هیچ کدام اعتنا نکرده دلم
عجیب نیست دلم راگناه پر کرده
دری به سمت مناجات وانکرده دلم
مسافر سحر جاده های سجاده
بگیردست مرا تاخدانکرده دلم
نیفتد از قلم روبه آسمانی ها
به جرم کفش سلوکی که پا نکرده دم
درست یادندارم که چندمین روز است
که حق چشم خودم را ادانکرده دلم

اللهم عجل لولیک الفرج
آقا شرمنده ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی