حرکت های جهادی دانشگاه مازندران

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران : امروز 92/4/2 شانزده گروه جهادی دانشجویان این دانشگاه به اردوهای جهادی اعزام شدند.

اعزام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، سرهنگ عباسی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه اردوهای جهادی هر ساله اعزام می شوند، اظهار کرد: دانشجویان بدون در نظر گرفتن موقعیت‌های علمی و اجتماعی در عرصه‌های مختلف و انگیزه‌های مادی در این اردوها شرکت می‌کنند.

وی افزود: دانشجویان بسیجی در اوقات فراغت خود به جای تفریح و حضور در کنار خانواده به مناطق محروم می‌روند و با اقشار مستضعف زندگی و فضای محرومیت را از نزدیک لمس و درک می‌کنند.

سرهنگ عباسی یکی از کارکرد های پنهان این گونه اردوها را  توجه دانشجویان پس از طی کردن دوران تحصیل و حضور در عرصه مدیریتی ،  به اقشار مستضعف جامعه دانست، و افزود: دانشجویان با شرکت در این اردوهای جهادی  ضمن ابراز محبت و همدردی با اقشار محروم پل ارتباطی بین مسئولان و مردم  مناطق محروم می توانند محسوب شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به دیگر اثرات مثبت اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: این اردوها موجب ترویج فرهنگ کار و تلاش می‌شود و جوانان بسیجی را سفیران خدمت، کار و تلاش درکنار تحصیل و تذهیب نام برد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران افزود: در این دوره تعداد 100 نفر از دانشجویان دختر در قالب 8 گروه  و تعداد 50 نفر از دانشجویان پسر نیز در 8 گروه مجزا، به تفکیک به مناطق محروم استان مازندران اعزام شدند.

وی افزود: در این اردو خدمات فرهنگی، آموزشی، علمی، کامپیوترit ، بهداشتی و مشاوره و...  به مدت دو هفته که به مناطق محروم شهرستان های نکا، بندپی شرقی، آمل تنکابن، اشکورات رامسر و مناطق دوهزار و سه هزار  اعزام شده اند، ارائه می شود.

اعزام

اعزام

اعزام

اعزام

اعزام

اعزام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
جهادی دانشگاه مازندران

نظرات  (۱)

۰۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۰ بسم الله

موفق باشید

اجرکم عندالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی